skriftskola

Hej! Idag vaknade jag halv nio på morgonen, gjorde mig klar och åkte till Lappfjärd på skriftskola. Skriftskolan började klockan tio, och slutade klockan tolv. När jag kom hem så åt jag mat, kollade några avsnitt vampire diaries och gick sedan ut en sväng med min lillebror. Nu så har jag läst lite ur min FRIDA tidning, och ska kanske skypa med Amelia och Adelina senare! Och förresten, tyvärr för en urusel bloggning, men har som sagt inte så mycket tid för att blogga p.g.a. skolan, läxor/prov, kompisar osv. :) Men ska försöka blogga när jag hinner, ha det bra! Kram ♥
Har inga passande bilder till inlägget, så det får bli dessa som jag tagit för ganska längesedan. :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Olivia ◊ 1999 ◊ Finland
Jag är en finlandssvensk tjej vid namnet Olivia, jag gillar allt från kompisar, one direction, the vampire diaries, pretty little liars, musik, böcker och att fotografera med min Nikon Coolpix P510.

I bloggen skriver jag om min vardag, foto, musik, outfits och mycket mer. Kommentera gärna!

RSS 2.0