magasinet

Hejsan :) Igår var vi då till Vasa på en teater/musikal från skolan. Vi hade cirka en timmes fritid på oss före teatern började, och den timmen spenderades med Ida, Julia, Fanny, Adelina och Nina! Vi var till några affärer, bl.a. Glitter och Gina Tricot. Jag köpte inte så mycket, men det blev en vinröd tubhalsduk och ett gulligt rosa iphone skal! Senare på kvällen var jag också till magasinet med Julia, Ida, Fanny, Adelina och Nina. Mötte också Jenni, Cajsa och Becca där! Lite före nio så gick vi till ABC,och blev sen hämtad typ halv elva. Blev nog en bra kväll med mycket skratt och prat! 





Några bilder från gårdagen. Bloggar från mobilen, så det kan hända att bilderna är lite konstiga...
Kommentarer
Postat av: Nicolina

Sv. Jaa, han är det :))

2013-10-16 @ 21:16:09
URL: http://nicolinaforever.blogg.se
Postat av: Alice

Hejsan! Hur är läget? :)

2013-10-18 @ 15:00:14
URL: http://photobyalice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Olivia ◊ 1999 ◊ Finland
Jag är en finlandssvensk tjej vid namnet Olivia, jag gillar allt från kompisar, one direction, the vampire diaries, pretty little liars, musik, böcker och att fotografera med min Nikon Coolpix P510.

I bloggen skriver jag om min vardag, foto, musik, outfits och mycket mer. Kommentera gärna!

RSS 2.0