black and orange

Hejsan! Har bloggat väldigt sällan nuförtiden, och så har jag bloggat från mobilen. Men nu så bloggar jag faktiskt från datorn för en gångs skull, och så har jag bilder som jag tagit med kameran! Hehe. För en stund sedan läste jag på ett biologi förhör om mossor... och på ett modersmåls prov/förhör (vet inte riktigt vad man ska kalla det) som vi har imorgon. När jag kom hem idag så tog jag förresten bilder på mina nya skor och på min nya jacka! ♥ Fick även bli bilder på dagens outfit :)
Igår så var förresten bästa Amelia, och Adelina till mig efter skolan! ♥♥♥ Vi pratade, tog bilder med min mobil, var ute med min lilla vovve Morris.. och mycket mer! Kul som vanligt hade vi ju såklart! Men nu så ska jag gå och äta något, och så får det bli mer bloggning en annan gång. Ha det så bra allihopa! ♥
Kommentarer
Postat av: Amelia

Sv: Luv u moore ♥♥
vgd?

2013-10-23 @ 19:35:49
URL: http://xoxoamelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Olivia ◊ 1999 ◊ Finland
Jag är en finlandssvensk tjej vid namnet Olivia, jag gillar allt från kompisar, one direction, the vampire diaries, pretty little liars, musik, böcker och att fotografera med min Nikon Coolpix P510.

I bloggen skriver jag om min vardag, foto, musik, outfits och mycket mer. Kommentera gärna!

RSS 2.0