Nu är jag tillbaka! :)


Nu är jag äntligen tillbaka! :D Jag har inte bloggat på hur länge som helst eftersom jag inte sluppit in på mitt blogg.se konto! Hände något konstigt när jag skulle byta e-post adress på bloggen... Men nu är jag åtminstone här igen! Under tiden medan bloggen inte funkat så har jag: Varit med Adelina och Amelia i tisdags, hade också "finnkampen" i skolan! :) Adelina och Nina har varit hos mig i torsdags. (Bilderna är från den gången ♥♥ :D) Och så har jag sovt över hos Carmela i fredags, kul :D Blev lite långt inlägg, men men! Ses!
Kommentarer
Postat av: Nina

Teeheee, va fiint inlägg! ;))

Svar: Tack. Såklart ;) :D
oliwiafoto.blogg.se

2012-09-10 @ 20:18:02
URL: http://Ninlin.blogg.se
Postat av: Adelina

Vilken fin bild på mig liiiksom... hehe...
:P

Svar: Haha, veeet :D Bäst! :)
oliwiafoto.blogg.se

2012-09-11 @ 14:59:34
Postat av: Amelia

Hoppas ni hade roligt :D

Svar: Tack :) Mm ;)
oliwiafoto.blogg.se

2012-09-11 @ 17:26:32
Postat av: Sara Åkerlund

kul bilder ^^

2012-09-12 @ 16:10:23
URL: http://stickorstay.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Olivia ◊ 1999 ◊ Finland
Jag är en finlandssvensk tjej vid namnet Olivia, jag gillar allt från kompisar, one direction, the vampire diaries, pretty little liars, musik, böcker och att fotografera med min Nikon Coolpix P510.

I bloggen skriver jag om min vardag, foto, musik, outfits och mycket mer. Kommentera gärna!

RSS 2.0