The rain falls from the sky

Hej! Som ni säkert märkt så är bloggningen inte på topp just nu. Men det är väll för att skolan börjat, så man gör så mycket annat och har inte ork/tid att tänka på bloggen! Och jag vet att jag sagt det här förut också men, ska åtminstone försöka få bättre bloggning. :)
Men i alla fall, bilderna är väldigt "över redigerade", eftersom de såg rätt tråkiga ut annars men skulle ju kunna visa er originalet jag tog på dem senare! Och dessutom så har jag märkt att jag inte visat några bilder alls från när jag var till PowerPark & Ähtäri i somras! Så de bilderna kommer senare ikväll :D 
Kommentarer
Postat av: Adelina

Nice att du börjat blogga ;D

Svar: Haha, FORTSATT blogga menar du :D
oliwiafoto.blogg.se

2012-08-23 @ 15:19:59
URL: http://oliwiafoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Olivia ◊ 1999 ◊ Finland
Jag är en finlandssvensk tjej vid namnet Olivia, jag gillar allt från kompisar, one direction, the vampire diaries, pretty little liars, musik, böcker och att fotografera med min Nikon Coolpix P510.

I bloggen skriver jag om min vardag, foto, musik, outfits och mycket mer. Kommentera gärna!

RSS 2.0