tvd

Hej! Idag har jag, Ida och Julia varit till kyrkan tio på morgonen. Måste gå dit åtta gånger, eftersom jag konfirmeras på sommaren. Inte så kul att sitta i kyrkan en hel timme, men att träffa Julia och Ida var ju kul! ♥ Kom hem där halv tolv tiden, och efter det har jag läst nyaste Frida tidningen som jag inte hunnit läsa förut! Nyss så redigerade jag två bilder jag tagit, så här kommer de!
Hehe, the vampire diaries... ♥ Har lånat den första boken i serien från skolbiblioteket. Blev så glad när jag hittade den! Har inte läst så mycket ur den ännu, men är på sidan 81 av 394! Och på själva serien är jag på säsong 2, avsnitt 16. Men ha det bra alla, och så skriver jag mer senare!
Kommentarer
Postat av: Alice

Sv: tack och detsamma! ❤ Det är rätt bra, hur är det själv?

2013-09-15 @ 13:22:48
URL: http://photobyalice.blogg.se
Postat av: Amelia

Sv: Ska bloogg!! :D Sj?
Kramiizzz <3

2013-09-16 @ 16:35:25
URL: http://xoxoamelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Olivia ◊ 1999 ◊ Finland
Jag är en finlandssvensk tjej vid namnet Olivia, jag gillar allt från kompisar, one direction, the vampire diaries, pretty little liars, musik, böcker och att fotografera med min Nikon Coolpix P510.

I bloggen skriver jag om min vardag, foto, musik, outfits och mycket mer. Kommentera gärna!

RSS 2.0