sleepover

Hej! Två tiden ska jag åka till Amelia, för Adelina och jag ska sova över där inatt. Kul kommer det bli :) Vi kommer antagligen se på film senare ikväll, och mycket annat kul! Och när jag kommer hem imorgon så blir det att packa till Tuusniemi. För jag och min familj ska dit på måndag (vi kommer att bo i en stuga med en egen strand) och så är vi där tills torsdag. Jag kommer nog att ta bilder därifrån, så dem får ni se när jag är hemma igen! Här kommer några gamla bilder jag tog när vi var dit förra gången.
 
Kommentarer
Postat av: Carmela

Ha så kul i Tuusniemi :)

2013-06-29 @ 16:54:31
URL: http://carmelakarr.blogspot.com
Postat av: Mathilda - PHOTOGRAPHS

sv: Superhärligt! Tack detsamma. :)

2013-06-30 @ 04:03:16
URL: http://bymathilda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Olivia ◊ 1999 ◊ Finland
Jag är en finlandssvensk tjej vid namnet Olivia, jag gillar allt från kompisar, one direction, the vampire diaries, pretty little liars, musik, böcker och att fotografera med min Nikon Coolpix P510.

I bloggen skriver jag om min vardag, foto, musik, outfits och mycket mer. Kommentera gärna!

RSS 2.0