finally

Hejsan! Dålig bloggning än en gång, haha. Borde nog försöka bli bättre på det här med att uppdatera bloggen, men orken finns bara inte... Men iallafall, idag har jag väll inte gjort så mycket. Typ bara varit hemma och tagit det lugnt. Och nu ska jag kolla senaste avsnittet av The Vampire Diaries, FINALLYYYYYY!! Har väntat så himla länge på det... serien hade paus alldeles för länge enligt mig, haha! Jag har också börjat kolla en ny serie (jag bara älskar att kolla serier, hehe) och den jag börjat kolla på är Teen Wolf, tyckte först att den inte var sådär värst bra... men efter typ två avsnitt blev det absolut min nya favoritserie!
Har inte precis fotograferat på väääldigt länge, men tog bild på det här någon dag tillbaka, haha. Måste nog säga att 'cotton candy' var godast! Jag köpte det förra fredagen när jag var till abc tillsammans med mina vänner, hade kul som alltid ♥
Kommentarer
Postat av: Sarah

Dom ser goda ut :)

2014-03-05 @ 14:29:17
URL: http://CheerSarah.devote.se
Postat av: Ida Gratte

Tack tack! :)

Väldigt fin blogg! :)

2014-03-07 @ 21:44:34
URL: http://idagratte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Olivia ◊ 1999 ◊ Finland
Jag är en finlandssvensk tjej vid namnet Olivia, jag gillar allt från kompisar, one direction, the vampire diaries, pretty little liars, musik, böcker och att fotografera med min Nikon Coolpix P510.

I bloggen skriver jag om min vardag, foto, musik, outfits och mycket mer. Kommentera gärna!

RSS 2.0