walking

Hejsan :) För någon timme sedan var jag ute och gick med min hund, och min lillebror var också med! Fotograferade ganska mycket på samma gång också. Tidigare idag så har jag och Amelia varit till Adelina, för hennes lillebror hade kalas så vi gjorde skattjakt åt dem. Och igår kväll var jag, Adelina, Nina och några andra till ABC så därför blev det ingen bloggning. Men nu ska jag kanske kolla lite Vampire Diaries (kan verkligen inte sluta kolla, så himla bra! ♥). Men hade inget annat att säga den här gången, så ha det bra alla och så skriver jag mer senare!
 
Kommentarer
Postat av: julia

härligt med en promenad :)

2013-09-15 @ 17:47:54
URL: http://jjuliees.blogg.se
Postat av: ♫♪ sandra

fina bilder!

2013-09-16 @ 00:09:59
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Olivia ◊ 1999 ◊ Finland
Jag är en finlandssvensk tjej vid namnet Olivia, jag gillar allt från kompisar, one direction, the vampire diaries, pretty little liars, musik, böcker och att fotografera med min Nikon Coolpix P510.

I bloggen skriver jag om min vardag, foto, musik, outfits och mycket mer. Kommentera gärna!

RSS 2.0