Shopping & Carmela!

Nu var det ganska längesedan jag bloggade igen, haha. :) Men har gjort rätt så mycket annat, varit och shoppat två gånger (en med Carmela) och varit till frissan och så har jag sovt över hos Carmela två nätter nu i helgen ♥ Vi har haft jättekul och så har vi faktiskt också varit och simmat, nog för att jag bara doppade mig men :D Carmela kommer till mig imorgon och ska sova över några nätter, ska också bli såå kul! Så det blir nog ingen bra bloggning då heller. :) Bilderna är på det jag shoppat i torsdags, bl.a. jeans, toppar, skolkalender, plånbok, blusar och en läderjacka! Nöjd med mina köp :D
Kommentarer
Postat av: Carmela

Fina saker :D

Sv. Hehe... Okej, jag kollar på os avslutningen!

2012-08-12 @ 22:47:03
URL: http://carmelas.blogg.se
Postat av: Nicolina

Bra köp ;)
Sv. Okej, svarar på kommentarer!

2012-08-13 @ 07:49:34
URL: http://nicolinaforever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Olivia ◊ 1999 ◊ Finland
Jag är en finlandssvensk tjej vid namnet Olivia, jag gillar allt från kompisar, one direction, the vampire diaries, pretty little liars, musik, böcker och att fotografera med min Nikon Coolpix P510.

I bloggen skriver jag om min vardag, foto, musik, outfits och mycket mer. Kommentera gärna!

RSS 2.0